reklamaDažnai sakoma, kad reklama internete jau užima pernelyg daug vietos ir čia reklamuotis beprasmiška: daugelis naudoja įvairius priedus reklamos blokavimui, kiti tiesiog nebepastebi reklamų, dar kiti teigia, kad reklamos internete efektyvumas artimas nuliui. Visgi, statistiniai rezultatai sako kiek kitaip.

Tinkama reklama internete daug efektyvesnė už kitus metodus

Reklama gatvės stende kainuoja nemažai, vien reklaminio tento gamyba kiek atsieina, tačiau jos efektyvumas ne toks jau ir didelis, ypač jei lyginsime su reklamą pamatančių žmonių skaičiumi. To priežastis paprasta – gatvės reklamą mato ir vaikai, ir vairuotojai, ir pensininkai, kitaip tariant – sunku kontroliuoti tikslinę auditoriją. Tuo tarpu reklama internete, net jei ją pamato dešimteriopai mažiau žmonių, gali atnešti daugiau naudos, žinoma, jei parinkta tinkama tikslinė auditorija, o ją kontroliuoti šiais laikais nėra labai sunku.

Štai socialiniame tinkle Facebook žmonės nurodo savo amžių, lytį, gyvenamą vietą, mokamas kalbas, išsiskiria pomėgiai – informacijos daugybė. Visa ši informacija gali būti panaudojama reklamos efektyvumui didinti. Pavyzdžiui, užsiimate dalykinės, mokslinės literatūros prekyba, tad Jums svarbiausia pasiekti studentus. Gatvėje stendų prie universitetų ne tiek ir daug, tuo tarpu internetinė reklama lengvai pasieks studentus užsakymo metu nurodžius tikslinės grupės amžių, užsiėmimą, netgi įmanoma atskirti tam tikrų mokymo įstaigų studentus, jei tai Jums ypač svarbu. Gatvėje stendą pamatys 10 tūkst. žmonių per dieną, reklamą internete galbūt 150 žmonių (mažesnėmis sąnaudomis), tačiau labai tikėtina, jog daugiau pardavimų generuos ne kas kito kaip reklama internete. Iš pirmo žvilgsnio paradoksalu, tačiau logiška.

Smulkmenos gali daug

Internete informacija labai greitai plinta, todėl ruošiant reklaminę medžiagą reikia apgalvoti kiekvieną smulkmeną. Klaidos plinta žaibiškai, tad kartais net ir tyčia jos įveliamos, bet reikia neperlenkti lazdos – bloga reklama ne visada yra gera reklama. Tuo tarpu patrauklūs, priverčiantys susimąstyti ar net ašarą nubraukti reklaminiai klipai ir paveikslėliai taip pat apskrieja interneto portalus be jokios neigiamos rizikos, juos pamato šimtai tūkstančių žmonių – už tai papildomai mokėti nereikia. Žinoma, tokią reklamą sukurti – iššūkis net ir patyrusioms komandoms.

Reklama internete turi labai daug galimybių, todėl nereikia kurti dar vienos reklamos, reikia kurti tokią, kuri išsiskirtų iš kitų ir nepaklystų toje gausoje – reklamai vietos internete dar yra, tačiau tai turi būti gera reklama, investuokite į tai.