katalogai

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės labai dažnai naudojasi internetu. Jame daug aktualios informacijos gali suteikti įmonių katalogas. Čia verslo įmonės surūšiuotos pagal veiklos sritį.

Ką galite rasti įmonių kataloge ir kodėl jis toks naudingas? Rasite visko daug, o naudingas dėl įvairių priežasčių – dėl informatyvumo, patogumo ir t. t. Tarkim, jus domina laisvalaikis, pramogos, turizmas. Šioje kategorijoje gana daug skyrių:

  • būrimo salonai;
  • dovanos, suvenyrai;
  • fejerverkai, pirotechnika;
  • ginklai, prekyba;
  • kaimo turizmo paslaugos, sodybos;
  • kavinės, barai, klubai;
  • kino teatrai;
  • laisvalaikio ir poilsio paslaugos;
  • lošimo namai, kazino, loterijos;
  • modelių agentūros ir madų salonai;
  • motociklai, dviračiai;
  • muzikos instrumentai;
  • naminiai gyvūnai ir reikmenys jiems;
  • parduotuvės, įvairios;
  • pramoginė ir klubinė veikla;
  • prekybos centrai;
  • rankdarbiai;
  • restoranai;
  • sportas, sporto organizacijos;
  • sporto ir turizmo reikmenys;
  • sporto klubai, baseinai;
  • teatrai;
  • turizmo agentūros, kelionių organizatoriai;
  • viešbučiai, moteliai, svečių namai;
  • žaidimų automatai;
  • žirgynai;
  • žvejybos reikmenys;
  • žvejų ir medžiotojų reikmenys.

Neprastai, tiesa? Prisiminkite, kad tai tik viena kategorija! Įmonių katalogas tokių kategorijų pateikia ne vieną ir ne dvi. Vadinasi, informatyvumo požiūriu katalogo žanrą galima pavadinti puikiu. Tačiau ne viską lemia informacijos gausa. Svarbu, kaip ta informacija pateikiama. Jeigu viskas būtų sumaišyta, tai sakytume, kad patekome į kažkokį balaganą. O dabar, kai viskas savo vietose, vertinimai pozityvūs.

Vertėtų pasitelkti dar vieną tvarkingai sustyguotos kategorijos pavyzdį – maisto produktų (gamybos ir prekybos):

  • alkoholiniai gėrimai;
  • gaivieji gėrimai: gamyba, prekyba;
  • kepyklos, tiekimas;
  • kepiniai, miltiniai;
  • konditerija;
  • maisto prekių parduotuvės;
  • maisto produktai: įvairūs;
  • mėsos produktai;
  • pieno produktai;
  • turgavietės;
  • vaisiai ir daržovės;
  • žuvis, jos produktai.

Rodos, visi šie dalykai yra susiję su maisto produktais. Tačiau kepykla nėra vaisius, o pieno produktas nėra miltinis gaminys. Todėl smulkesnis skirstymas yra logiškas.

Įmonės pagal veiklos sritį – palengvinimas ne tik verslui, bet ir potencialiems klientams. Kad ir kokių paslaugų ar prekių ieškoma, neprošal užsukti į įmonių katalogą, mat tai ir yra tvarkingas informacijos katilas, kur kiekvienas ingredientas parinktas labai proporcingai.

O kokios gi prognozės? Koks įmonių katalogas bus ateityje? Ar nesumenks teigiamos savybės? Ar nepriblės populiarumas? Neturėtų nei gerosios savybės sumenkti, nei populiarumas priblėsti, nes ši sfera nepaprastai aktuali. Be to, atsižvelgiant į interneto evoliuciją, tikėtini neblogi pokyčiai. Interneto svetainė sukuriama ne kaip tobula, o kaip tobulintina. Ir ji tobulinama. Tai galioja tiek kalbant apie naujienų portalus ar elektronines parduotuves, tiek ir tada, kai aptariamas objektas yra įmonių katalogas.

Viena iš tobulinimo krypčių gali būti papildomos skiltys. Tarkim įmonių kataloge yra straipsnių rubrika. Kas žino, kokių skilčių dar bus sumąstoma. Internetas – nemažai galimybių. Ilgainiui atrandama tai, apie ką anksčiau nė nesusimąstyta, arba tai, kas laikyta tiesiog fantazija.

Bendras vaizdas būtų toks: įmonių katalogas naudingas ne tik verslui, o ateityje, tikėtina, naudos bus dar daugiau. Kai prekės, paslaugos, kompanijos žinomesnės, tai verslas sklandesnis. O tai susiję ir su klientų poreikių patenkinimu. Svarbu, kad užsukus į minėto žanro interneto svetainę nenusiviliama, mat būtų neatsakinga jos turinį pavadinti skurdžiu. Viskas kaip tik priešingai – informatyvu ir patogu.